söndag 6 april 2008

Mera kök!

Idag kommer andra sidan av vårt kök.
Ljuvligt med lite vårsol, men plötsligt ser men att det var väääääldigt länge
sedan man putsade fönster....
Bordet mitt i köket används som extra arbetsyta. Det köpte jag på loppis för en tia!
Japp du såg rätt, "loppisgubben" släpade runt på det när jag kom och frågade vad det skulle kosta

-Får jag en tia för det, så slipper jag leta upp en plats att ställa det på!

-Jag backar hit bilen på studs sa jag!

Idag regnar det, så idag struntar jag i fönstren och tar fram vitfärg och pensel isället!
/Kram Cecilia

3 kommentarer:

johanna sa...

Hej
Men vad fint ditt bord är!!! En tia det är ju inte sant!!!
Blir jätteglad att du vill länka mig ,jag länkar dig oxå=)
kraaaam

LOPPISLIV sa...

Hejs svejs, vad kul att du hittade in till mig, för på så vis hittade jag ju hit till dig. Välkommen till bloggvärlden. Jättefint hem du har. Klart att du får länka, jag gör det samma. Bordet för en tia...jisses det kan man kalla fynd...jättefint är det. Ha en bra söndag...Kram Paula

vitstil sa...

hej,vilket mysigt hem du visar ,självklart jag blir glad om du länkar mig.då gör jag samma med dig.det kan man kalla loppis fynd 10 spänn.....