torsdag 21 januari 2010

Kvällspyssel...

...änglavingar...

Kramar Cecilia

8 kommentarer:

Huset utanför stan sa...

Å, vilka söta vingar! Bra kvällspyssel=) Tack för inspirationen!

Hanna i Det stora grå huset sa...

Suveränt! DET kallar jag inspiration!!!

Kram!

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej,
Vilket fint pyssel, skall lägga på minnet.... jättefint reportage.

Ha en underbar helg, Hälsningar Monica

Hannasvirrvarr sa...

Enkelt och snyggt!

Vita Falkens Lantliv sa...

Super fint pyssel, tror jag ska försöka mig på något liknande. Reportaget i allt i hemmet var kanon=)
Susanne

Lisa.L sa...

så enkelt :D tack för inspirationen ! kram Lisa

Millas hem sa...

Hejsan!

Jättesöta vingar du gjort! Tänkte för ett tag sedan när jag såg magasinet att "vingar kanske man skulle pyssla ihop"! =)Det stannade vid tanken.

Nu när jag ser dina fina tror jag bestämt att jag får göra slag i saken!

Kanonfint pyssel! Tack för inspirationen!

Kram Camilla

LOPPISLIV sa...

Så söta vingar, härlig inspiration! Trevlig helg. Kram Paula